Georgel Texanul ne iubeste !

Tuesday, May 6, 2008

de hero

Dl.Radical,trebuie sa spun ca ...in mod sinbolic,pt. ca eu nu port...imi scot palaria in fata comentariului d-vostra.Sunteti printre putinele persoane care afiseaza aici si demonstreaza ca stiu istorie adevarata.Prin ceea ce scriu acum sustin ideea ca cititorii acestui ziar pot fi informati cu date mai amanuntite si mai m,inutios prezentate.Probabil ca sunteti unul din cititorii asiduii ai dl. Horia Alexandrescu,persona litate a lumii istorice care a prezentat multe evenimente si fapte nescrise in istoriile din scoli.Oricum este un fapt bun ca ati amintit aici despre Sarmisegetuza Regia,despre neamul tracilor si nu in ultimul rind despre imperiul Romano-Bulgar condus de fratii Caloian.Poporul roman s-a format la nord si sud de Dunare,dar istoria din scoli nu poate releva acest lucru pt. a nu aparea probleme cu vecinii nostri de la sud.Fratii Caloian proveneau din populatia crescatoare de oi din muntii Balcani care erau de origine romana.Mi-as dori ca dl Becali sa nu citeasca acest articol pt. ca s-ar putea sa-i vina ceva idei,dar mi-as dori ca restul cititorilor sa fie mult mai bine informati.Apreciez insa ziarul pt. articole cum a fost cel cu prezentarea ultimilor generali in viata.Dar cred ca ar fi necesar un efort mai mare pt. a prezenta asa cum se cuvine faptele si eroii natiei noastre.pt. a reinvia sentimentul de roman din sufletul nostru.Zilele astea cineva din USA intreba ce mai vad unii bun in tara asta ,uitind de faptul ca o personaliotate ca gen.George Pomutz a ajutat la faurirea Statelor Unite.Acest OM a luptat in Razboiul de Secesioune,a fost ambasadorul SUA la Moscova si a ajutat la negocierile pt. preluarea peninsuleiAlaska.Mul ti dintre americani stiu asta ,in schimb noi ducem mare lipsa dre informatii si de ce nu,de un pic de propaganda.Romania nu poate fi reprezentata doar de delicventii si criminalii din Italia,ci ...de propria istorie si personalitatile ei.

1 comment:

Anonymous said...

Sunt Radical. Multumesc pentru apreciere, dar daca ati mai citi cate ceva din ce am scris, am mai batut si campii. IMi cer scuze pentru asta .