Georgel Texanul ne iubeste !

Monday, March 9, 2009

Banii si natiunea

"Da-mi puterea de a controla banii unei natiuni si nu imi pasa cine face legile" -Amschel Mayer Rothschild

Ma uitam pe youtube la o ancheta despre manipularea voturilor din 2000 in USA.... si mi-am adus aminte de cele din 2004! Si de cele din 2008: Obama si McCain! Am spus pe forum ca nu mai are importanta atit timp cit amindoi sint pe statul de plata! Si bine am spus dar inca o data nu am realizat ce am spus! "Alegerile in Romania" de 19 ani? Iliescu, mai zilele trecute a fost scos inocent in mineriade!!! Despre tarile sarace se poate spune linistit ca sint dictaturi! De ce ride lumea cind spun ca Germania este dictatura? Ca SUA este dictatura? Simplu: au vazut la televizor cu totii ca sint "democratii"! De ce spun asta? Pai ma uit tocmai la ultimii 40-50 ani ai acestor "democratii" si ma minunez! Pe citeva pagini internet am gasit niste "conspiratii" cum ca si "eroii" Ron Paul, Kuchinich s.a. ar fi platiti de aceeasi mina! Inclusiv Alex Jones despre care, personal deja aveam dubii pentru ca nu-mi placea moaca lui... am eu asa un nas care simte stirvul sub 2m de pamint galben! Dar nu ma puteam pronunta asupra lui pentru ca prea striga despre toate.. inclusiv paginul ritual de la Bohemian Groove!!! Ce imi putzea atunci?!!! De ce tocmai cei ce striga mai tare contra "manipulatorilor" sint cei mai bine platiti de acestia?!!! Pentru ca nu striga impotriva manipulatorilor: papusile acestora si-au asumat acest rol pe scena cotidiana! Atitea anchete guvernamentale in tocmai "tarile democratice" si nu s-a schimbat nimic pina acum: alegeri "manipulate" in USA, Echelon in Europa, sodomie la nivele politice inalte..., terorism (Oklahoma, WTC 2 ori, Waco-Texas, s.a.), crime ciudate in scoli ...., tot felul de nazbitii si nimic nu se schimba! Avem in schim legi care ne protejeaza copiii de palma parinteasca! Avem legi care se preocupa de alimentatia noastra dar mincam tot mai mult junk food! Avem legi care se preocupa de sanatatea noastra dar sintem din ce in ce mai bolnavi! Avem legi care ne apara interesele materiale si financiare dar sintem tot mai saraci... putin cite putin in fiecare zi, in fiecare an! CE PUTE AICI?
Revenind la acea ancheta despre manipularea voturilor prin modificarea softului masinilor de vot, mi-am adus aminte de "eroul" Parvulescu care l-a "criticat" pe Ceausescu la Congresul al XXV-lea al PCR! Am vazut la toti romanii o ura impotriva comunismului dar mai ales impotriva lui Ceausescu pentru "crimele si asasinatele politice" si sincer, imi era greu sa accept asa ceva.... din nou nasul! Din toate documentarile ultimilor ani am aflat ca nu toti pacalicii din trecut au fost baubau! Unora ar trebui sa le ridicam statui... nu doar romanii (la nivel national) dar si pe alte meleaguri au fost asemenea eroi-tradatori!!! Au fost toti cei judecati de Ceusescu, eroi? Chiar nu au fost INTR-ADEVAR tradatori de TARA SI NEAM si au fost judecati pe drept? ....si vad ca actualele "democratii" nu numai ca ii considera tradatori in continuare dar chiar ii catalogheaza tradatori si pe cei ce afirma toate astea !!! Am mai spus pe forum situatia in care doar judecatorul poate reclama pe avocat dar nu invers.... si vorbind de legislatie am in vedere tocmai "tarile civilizate" pentru ca restul sint dictaturi, nu-i asa? Deci nenea Iliescu poate acuza de tradare studentii si pe ceilalti care iesisera dar ei pe el nu! Poc, o bita in cap! Nu-s timpuri trecute dragilor, situatia este mai actuala ca oricind pe tot cuprinsul planetei! De ce e greu de crezut toate astea? inceputul clipului alaturat spune tot! Restul clipului este manipulare-conspiratie! Poate am sa va spun vreodata DE CE!
De ce toate aceste anchete la toate nivelele dar nimic nu se intimpla desi noi stim cine a fost.... citeodata sa stii cine NU A FOST e de ajuns! Exemplu? WTC: nu au fost niste talibani din caverne care au directionat avioanele sau au jucat Wargames cu aviatia americana pentru a arunca in aer turnurile!!! E de ajuns sa stim NOI, POPORUL asta! Si e un adevar pe care cine mi-l neaga e conspirationist: GUVERN sau individual! Pentru ca nu doar individualii pot fi conspirationisti, nu-i asa?
Un exemplu monstruos de clar asupra teoriei "Guverne din Maimutzoi" cred ca este actuala "Criza Financiara Internationala" unde guvernele "tarilor civilizate" au sarit in "ajutorul" depozitelor individualului! Eu am aici o teorie "conspirationista": ce-ar fi sa sara Procuratorile sa inceapa anchetele si ...siiiii... vorbesc prostii: NU-I NEVOIE DE NICI-O ANCHETA!!! Salariile bancherilor sint publice, asijderea (o parte din) averile lor! Sint bancheri care au incasat bonusuri in continuare, chiar si de la parasirea postului in bancile (falimentare) respective ani la rind! Mai este nevoie sa mai aduc dovezi la teoria "Guvernul Maimutelor"? . Daca nu reusiti sa gasiti cel putin 100 este dovada clara a ignorantei la care ati fost fortati si manipulati sa nu le vedeti!
Buuuuun! Dar pentru a avea guverne de papusi trebuie sa avem Maestri Papusari, nu-i asa? Pai aici inca nu ne-am decis: Illuminati, Masonerie, evrei, ... ce ar mai fi? Divide et impera va spune ceva? Pai sintem la inca un nivel la care sintem impartiti! CINEVA II COMANDA SI PE ACESTI ILL-MAS-CFR- blabla!!!!!! E de ajuns teoria oficiala a Scotland Yard-ului (neaplicata la WTC; War on Terror): FOLLOW THE MONEY!!! GANDITI LIBER SI INTREBATI-VA INTOTDEAUNA DE CE!

No comments: