Georgel Texanul ne iubeste !

Saturday, July 11, 2009

Anti-rasismul anuleaza prietenia?

Am o problema de logica, de care abia m-am lovit si am sa rog pe cei care si-au pierdut timpul sa ajunga pina aici, sa-mi raspunda! In special pe cei care aproba legile anti-rasism!
Am intilnit o persoana de o nationalitate pe care am recunoscut-o! As fi vrut sa ma adresez in limba lui pe care o vorbesc destul de bine! Am facut-o in limba oficiala a tarii in care ne aflam! Am vazut ca nu o pricepe dar am repetat intrebarea... am io un zvic personal cu respectul tarii in care ma aflu! A renuntat si s-a indepartat! Nu mi-a parut rau ca nu l-am ajutat.... ba chiar, data viitoare am sa repet figura, convins fiind ca nu poate raspunde!!!!
Daca ii recunosc originea si ma adresez in limba lui in speranta ca il pot ajuta, SINT RASIST? Pentru logica mea, SINT!
:) sau :( ?
Aceeasi "logica" poate fi aplicata romanilor din Romania: un strain va intreaba in limba lui natala care, din intimplare o cunoasteti destul de bine! Daca ii raspundeti incalcati notiunea de patriotism si de obligatie a celor care ne viziteaza tara: de a cunoaste legile.... printre alte, si de bun simt de a ne cunoaste putin limba sau ii raspundeti in lb. romana si sinteti sovini sau ultra-nationalisti!
Vi se pare o aberare? Ginditi-va ca sinteti in fata unui judecator si trebuie sa impacati si capra (legile anti-rasism) si varza (legile de stapin in propria-ti tara)!

No comments: