Georgel Texanul ne iubeste !

Sunday, January 3, 2010

Dimineata..... ne trezim? :)

Ca orice "adult", la cafea imi incretesc cortexul cu tot felul de stiri.... "cospirative"! Si aflu ca daca imi este teama de "conspiratii" pot sa-mi depozitez semintele asa cum aflam din cospiratii cu ceva timp in urma ca o fac "jmekerii" lumii si chiar guvernul norvegian!!! Acum, pot chiar sa-mi comand clima care imi trebuie pentru activitatile agricole desfasurate.... sau chiar sportive: "pentru Olimpiada din 2008, China a avut 30 avioane, 4000 lansatoare de rachete si 7000 arme impotriva maselor de aer pentru a o pri ploaia.Fiecare sistem putea lansa chimicale in fiecare nor care ameninta cu ploaie inainte ca aceasta sa atinga stadionul (ploaia-n.t.)".
"Conspiratii" sint destule dar de ce am avea nevoie de legi si organisme guvernamentale care reglementeaza controlul vremii?!!! Sau chiar interzicerea acesteia ca arma pe timp de razboi!!! Si asta chiar la nivel international.... de O.N.U. !!!
In SUA, clima comandata este destul de bine reglementata .... atit timp cit a devenit o bagatela sa-ti comanzi ploaie pentru terenurile tale! ....
Gata! Nu mai am chef!

No comments: