Georgel Texanul ne iubeste !

Friday, October 14, 2011

Cuvintele... care "ucide"!

Psihologul meu (asa sint de ciudat) zice ca m-am dilit si ca sa il vizitez neaparat. Dar ce incredere sa ai intr-un psiholog care cultiva legume?! :) I-am zis doar ca am citeva cuvinte care mi se invirt in cap cu viteza electronului... beat ! Nu-mi dau pace, parca as auzi voci! Vocile astea imi spun tot felul de chestii, care mai de care mai ciudate. Chestia nasoala este ca inima si spiritul imi spun cu totul altceva!
Daca mai exista vreun supravietuitor pe acolo il rog sa ma ajute sa argumentez dnei. (s-a mai si maritat!!!) "psi" ca am dreptate. Voi scrie cuvintele ratacitoare in imensitatea craniului meu asa cum imi vor iesi pe urechi... tastatura si voi incerca sa le argumentez pe masura ce voi avea timp. sau voi scrie un rezumat miculet de fiecare data.
- "Criza financiara (internationala)"! - cica au disparut banii... bancile au "investit" (alt cuvint ghidus) gresit.
Vocile imi spun ca e "criza financiara" da` spiritul imi spune ca e furt. Furt in amiaza mare. "Ei" ne spun ca bancile au investit prost si au pierdut banii! Pai asta e treaba lor, nu? Imi este atit de greu sa vorbesc despre evenimente arhicunoscute incit ma tot intreb de ce nu renunt. Poate pentru ca am incercat de atitea ori si nu s-a lipit nimic de ei ... nici macar ca ciorapii de tavan.
Deci: bancile au un capital fix... de care, conform legilor nu te poti atinge. Apoi, mai sint banii depunatorilor. Conform acelorasi legi, iar nu te atingi. Dar "ei" (maimutele politice) ne-au spus ca daca nu sint ajutate (bancile) sa-si revina, oamenii vor pierde banii. :) (pina la urechi). Deci s-a incalcat legea. Si ce fac maimutele politice? Iau din banii publici si "ajuta" bancile! Ce se intimpla? Bancherii iau bonusuri peste prime si poporului ii revine nota de plata! SI ATUNCI UNDE ESTE CRIZA? Pai banii nu dispar , asa cum ne-au trombonit ei! Banii ori sint retrasi in tezaurul Bancii Nationale prin taxe si impozite (doar la asta folosesc) ori isi schimba buzunarul: de la bobor (imi place termenul folosit de psiholog-ul meu)la protejatii Maestrilor Papusari (Codrut ii numeste bubuli. Sint la a patra carte in trei zile). Repet: unde-i "criza"? Unde-s banii?
In episodul urmator: "la noi ca la nimeni".

4 comments:

Raluca Irimie said...

Pai fac terapie ocupationala pentru reducerea stresului. :D
N-am inteles mare lucru din ce ai scris. Poate ai sa incerci sa detaliezi .... Ce am zis eu? Cand? Cum? Poate ti s-a parut de la voci. :))
Nu-mi amintesc. Nu recunosc nimic, nici in fata marii adunari nationale!

Terra Mater said...

Ralu, si eu ca si tine, am incercat sa "traduc" insiruirea copilului asta, dar... ma dau batuta. Trebuie sa recunoasc ca... de cele mai multe ori imi "pune creierii pe moate" cand incepe sa debiteze asa, liber... Are el ceva in tiuga, da' le aseaza in vorbe cam intortocheate...de te face sa ai senzatia de a te gasi intr-un labirint. In rest... E baiat bun! Si e de-al nostru!

Porecla said...

asta nu imi place la "conspiratiile" pe care le tot citesc pe net... instictiv le refuz. chestie pe care dna psi le poate explica foarte usor. ce-i usor e cu schepsis. daca va dau notiuni generale pe care le puneti voi cap la cap se mai antreneaza si muschiul ala de la mansarda si incepeti sa le mai "vedeti" si voi.... ca doar nu oi avea timp de toate timpeniile guvernelor sa vi le dau mura-n gura. si ne intoarcem la "conspiratii" usor de inteles. prishepeti? :)))

Raluca Irimie said...

Imi amintesc cum tot te luai de mine ca vorbesc "feminina", dar sincer, nici tu nu prea vorbesti limba romana. Poate ti-ai pus tu la punct un dialect sau o alta limba.... In capul tau poate sunt clare lucrurile, dar daca le exprimi in forma asta nu cred ca te putem intelege.
Terra Mater: daca ii ceream sa reformuleze ceva (pentru ca realmente nu intelegeam), zicea ca il iau cu tehnici de psihi. :) Baiat bun, dar tare alambicat daca vine vorba de relationat.